Zašto su promotivni pokloni i u 2021. godini efikasna marketinška strategija?
Promotivni pokloni predstavljaju najstariji vid reklamiranja, pa ne čudi što danas, kada poslovanjem vladaju internet, mobilni telefoni i društvene mreže, pojedini direktori njihovu moć dovode u pitanje.
Da je u pitanju sasvim pogrešno mišljenje potvrđuju i poslednja istraživanja. Naime, 6 od 10 potrošača čuva do 2 godine poklone koje su dobili od kompanija. Od toga 89 odsto njih svakodnevno koristi hemijske olovke sa logotipom, dok promotivne majice zanimljivog dizajna rado nosi 80 odsto klijenata, ne samo tokom sportskih aktivnosti, već i kao deo casual garderobe. Što je, složićete se, zaista neverovatan efekat u svetu marketinga.
Ukoliko vas impresivni statistički podaci nisu ubedili da investirate u brendiranje poklona, Kairos Birooprema vam otkriva 3 razloga zašto to treba da učinite i u ovoj godini.
Promotivni pokloni podstiču prodaju
U odnosu na druge vrste oglašavanja promo proizvodi su najjeftiniji, a opet efikasni. Ujedno, spadaju u univerzalni marketing alat, jer su pravo rešenje kako za velika, tako i za mala i tek osnova preduzeća. Takođe, odličan su način plasiranje nove ponude, ali i podsećanja kupaca na stare usluge.
Iako na prvi pogled deluje kontraproduktivno, ulaganje u reklamni materijal dugoročno gledano donosi dobitak. Zapravo, gubici u poslovanju bez promotivnog materijala su mnogo viši nego budžet koji morate da izdvojite za njih. Tajna se krije u tome što su besplatni.
Nemojte da zaboravite da svi volimo poklone, posebno one za koje nismo morali da ispunimo ikakve uslove, niti da se nečim obavežemo. Za razliku od vizit kartica i flajera koje brzo odbacujemo, ovi proizvodi ostaju u našim kancelarijama i domovima. Zato stručnjaci savetuju da deo finansijskih sredstava iskoristite za proizvode koji će odgovarati vašoj ciljnoj grupi.
Promotivni pokloni stvaraju verne kupce
Odnos poveranja i uzajamnog poštovanja sa klijentima je ključan za uspeh i napredovanje. Imajte u vidu da savremeno doba karakteriše visok stepen konkurencije. Samim tim ni lojalnost kupaca nije konstantna, već se veoma lako menja.
Da biste sačuvali čvrste veze i u 2021. godini morate biti korak ispred drugih. To ćete najbolje postići kvalitetnim brendiranim poklonima kao znakom pažnje za pomoć vašem preduzeću da plovi kroz turbulentna vremena.
Ipak, pri izboru vodite računa da promotivni pokloni ne budu samo atraktivnog izgleda, već i da imaju upotrebnu vrednost za klijente. U protivnom, postoji opasnost da budu odbačeni, pa i da vrlo brzo završe u kanti za đubre.
Nisu namenjeni samo kupcima
Da li ste znali da su zaposleni najbolji promoteri kompanije? Skupocene olovke i kožni notesi sa ugraviranim logotipom odraz su profesionalizma na poslovnim sastancima i seminarima, dok promotivne majice i peškiri na sportskim okupljanjima razvijaju timski duh.
Upravo zbog toga nemojte da čekate važne korporativne događaje, poput novogodišnjih proslava i jubileja, kako biste svojim zaposlenima pokazali zahvalnost. Uvek je pravi trenutak za promo poklone, jer oni daju podstrek za veće zalaganje na poslu.
Najbolji reklamni materijal za 2021. godinu možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.