Promo kišobrani sa štampom
Promo kišobrani sa štampom spadaju u najpopularniji promotivni materijal.
Dobra ideja nije dovoljna za uspeh. Već su neophodni i resursi, kao i vrhunski tim radnika koji su spremni da se predano posvete poslovnim zadacima.
Međutim, ne treba zaboraviti još jedan faktor koji je presudan za opstanak na konkurentnom tržištu. To je reklama. Da bi kompanija bila prepoznatljiva, a samim tim i napredovala, važnu ulogu igra marketing plan. Njime se određuje način oglašavanja i reklamne kampanje.
Počev od radio i TV reklama, preko zakupa oglasnog prostora u novinama, pa do bilborda – brojni vidovi oglašavanja donose efekat. Ipak, među njima personalizovani pokloni imaju najveći uticaj. Oni obezbeđuju da vaša poruka stigne ne samo do postojećih, već i potencijalnih klijenata. Ujedno, pružaju svojevrsnu komunikaciju sa njima. Preko njih imate jasni uvid da li ste ostvarili napredak u poslovnom svetu.
S obzirom da postoje brojni proizvodi, Kairos Birooprema vam otkriva zašto su promo kišobrani sa štampom vodeći reklamni materijal za 2021. godinu.
Kišobrani su reklamni materijal za svako poslovanje
Bez obzira da li vam je potrebna reklama za tek osnovano preduzeće ili za novi proizvod u svom asortimanu, promo kišobrani sa štampom su idealno rešenje. Tajna se krije u izuzetnoj praktičnosti. Jer, budimo realni ko želi da pokisne?
Iako ih mnogi smatraju sezonskim promo proizvodima, oni se zapravo koriste ne samo u jesenjim i zimskim mesecima, već tokom čitave. Koliko smo puta bili svedoci iznenadnog prolećnog pljuska ili tople letnje kiše od koje smo trčeći pokušavali da se sakrijemo.
Osim praktičnosti, još jedan razlog zašto su pravi izbor za svaki brend jeste njihova izdržljivost. Naime, konstrukcija od žica i jakog platna garantuje da će opstati i po najvećoj oluji. Ovaj test vremena obezbeđuje trajnost više godina. Što stvara pozitivan utisak o vašoj kompaniji.
Promo kišobrani sa štampom pružaju dovoljno prostora za reklamu
Za razliku od brendiranih upaljača i privezaka, promotivni kišobrani imaju veliku površinu za rad. Pored imena kompanije i logotipa imate mogućnost da ostavite upečatljivi marketinški slogan i atraktivni print. Opcije za dizajn su, zaista, ogromne, a na vama je da se odlučite u kom smeru će ići reklama na njima.
Ukoliko su namenjeni za mlađe generacije iskoristite jarke boje koje će po sivom danu posebno privlačiti pažnju, dok za starije klijente, možda, ćete želeti da igrate na sigurno sa svedenim brendiranjem. U protivnom, preterana upotreba živog kolorita može da dovede do kontra efekta, tj. izbegavanja upotrebe kišobrana sa vašim logotipom.
Promo kišobrani sa štampom su poklon koji se ističe
Kišobrani su mobilni promotivni materijal, pa njihovom upotrebom vašu reklamu videće stotine ljudi koji se vraćaju sa posla ili, jednostavno, šetaju prometnim gradskim centrom. Što za posledicu ima povećanje mreže klijenata, bez dodatnog ulaganja u marketing.
Veliki modeli su praktična ideja kao poklon za korporativne i sportske događaje. Na taj način dodatno stvarate dobar imidž svog brenda.
Veliki izbor različitih modela i boja kišobrana možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.