Personalizovani pokloni koje svi klijenti žele
Personalizovani pokloni obezbeđuju reklamu svakom poslovanju.
Najbolji korporativni pokloni predstavljaju proizvode koji nose potpis brenda koji ih koristi u marketinškoj kampanji. Njihov glavni zadatak je povećanje prepoznatljivosti, privlačenje novih klijenata, ali i očuvanje starih. Međutim, oni imaju i drugu funkciju, a to je upotrebna vrednost za potrošače. Naime, korisnici dobijaju besplatni proizvod koji mogu da koriste. Dok kompanijama čuvaju poziciju na konkurentskom tržištu. Stoga, možemo slobodno da kažemo da su win-win scenario za obe strane.
Iako su personalizovani pokloni obavezni deo modernog marketinga, postoje od davnina. Verovali ili ne, prvi proizvod za promociju upotrebio je George Washington davne 1789. godine. Želeći da pridobije što veći broj glasova, budući predsednik Amerike delio je ukrasnu dugmad.
Pravi značaj personalizovani pokloni dobili su deceniju kasnije zahvaljujući Jasperu Meeksu. On je došao na ideju da logo štamparije otisne na ranac i ponudi kao besplatni proizvod školama. Vrlo brzo njegov princip promocije počele su da koriste i druge kompanije.
Danas postoji mnoštvo proizvoda koji se koriste za reklamu. Ipak, pojedine od njih klijenti željno čekaju da dobiju. O kojim je reč otkriva vam Kairos Birooprema.
Torba za kupovinu kao najpopularniji poklon poslednjih godina
S obzirom na to da plastične kese izlaze iz upotrebe, shopping torbe su postale proizvod koji koristimo svakog dana. Praktične, lagane, a opet dovoljno prostrane da ponesu sve namirnice koje ste kupili u marketu – one su i više nego potrebne svima.
Međutim, retko ko će se odlučiti da kupi shopping torbu. Što ih čini idealnim promotivnim materijalom. Dodatna prednost ogleda se u visokom stepenu izdržljivost tako da mogu da traju dugi niz godina. Samim tim, vašoj kompanji garantuju dugotrajnu reklamu bez dodatnih ulaganja.
Ujedno, njihovim izborom pokazujete da se zalažete za očuvanje životne sredine. Zato vam one pomažu da izgradite dobar poslovni imidž.
Personalizovani pokloni za zaposlene
Arhiviranje je osnova dobrog poslovanja. I dok se pojedini podaci i dokumenta čuvaju samo u jednom obliku, oni važniji su smešteni na više mesta. Upravo zbog toga su USB flash memorije neophodne svakom zaposlenom.
Bez obzira što ih gotovo svakodnevno koristimo, istraživanja su pokazala da ih retko kupujemo. Što je dovoljni razlog da ovaj mali, a značajan proizvod uvrstite u promotivne poklone svoje kompanije.
Imajte u vidu da USB memorije čine pokretnu reklamu. Često se koriste za čuvanje materijala za prezentacije, seminare i poslovne sastanke. Zbog toga će logotip vaše kompanije biti vidljiv široj publici.
Personalizovani pokloni za sve generacije
Promo privesci su još jedan poklon koji rado koriste svi potrošači, a skoro nikada ga ne kupuju sami. Zapravo, oni su najupotrebljavaniji proizvod. Da li ste se ikada zapitali koliko puta u toku dana ste iz jakne ili torbe izvadili privezak sa ključevima od stana ili automobila? Bićete iznenađeni koliko često se ovaj poklon našao u vašim rukama. A svaka upotreba je svojevrsni podsetnik na kompaniju od koje ste ga dobili.
Veliki izbor promotivnog materijala koji možete personalizovati za svoje klijente naći ćete u bogatom asortimanu kompanije Kairos Birooprema.