Kućni setovi
Kućni setovi su, definitivno, najtraženiji promotivni proizvodi u 2020. godini.
Sigurni smo da vam makar jednom u toku dana pažnju privuče atraktivni bilbord pored kog ste prošli. Možda se još uvek sećate džingla koji ste pre nedelju dana čuli na radiju ili, pak, zapamtili logo koji ste ugledali u novinskom oglasu.
Da, reklame su svugde oko nas. Međutim, postavlja se pitanje kako one utiču na naš život. Bez obzira koliko bila skupa, ako nije izmenila svest kupaca, ona je loša investicija. Jedino reklama koja podstiče ljude da daju poverenje brendu koji predstavljaju su efikasne. Upravo takvu moć ima promotivni materijal.
S obzirom na mnoštvo proizvoda direktori iznova tragaju za originalnim poklon za svoje klijente. Zato ne čudi što kancelarijski pribor kao promotivni materijal sve više zamenjuju predmetima koje koristimo u privatnom životu. Među njima se posebno izdvajaju kućni setovi.
Zašto su oni pravi izbor za svako preduzeće otkriva vam Kairos Birooprema.
Kućni setovi imaju upotrebnu vrednost
Kuhinja se smatra srcem svakog domaćinstva. U njoj obavljate veliki deo dnevnih zadataka – počev od kuvanja, preko pranja posuđa, pa do serviranja grickalica.
Svakako, kuhinjski aparati imaju važnu ulogu, ali i kućni setovi su neophodni za obavljanje poslova. Tako na primer, kvalitetna daska i nož ubrzaće pripremu hrane. Set noževa za sir je savršeni dodatak za uživanje sa dragim ljudima uz čašu vina. Dok komplet za picu je nezamenjiv kada odlučite da se nakon napornog dana odmorite od kuvanja.
Imajući u vidu funkcionalnost koju pružaju kuhinjski setovi, primaoci ovih personalizovanih poklona znaće da cene vaš trud. Samim tim, formiraće pozitivno mišljenje o vašem brendu. Što ima presudni uticaj za saradnju.
Kućni set kreira imidž
Ko ne voli poklone? Posebno one koji su namenjeni svakodnevnoj upotrebi.
Za razliku od tradicionalnih marketinških alata, kao što su brošure ili reklame u štampi, kućni setovi su dizajnirani sa idejom da će ih kupac zadržati. Zatim, da će ga svaka upotreba podsećati na kompaniju koja mu je poklonila set. Čak i kada završe sa poslom, savršeni su ukras na kuhinjskim elementima. Zbog toga logo na njima ostaje vidljiv za svakog ko se nađe u kuhinji.
Iako mnogi smatraju da reklamne šolje imaju najveći značaj među kuhinjskim poklonima, kućni setovi im uspešno pariraju. Istraživanja su pokazala da jedan set 15 puta dnevno privuče poglede, 450 puta mesečno, čak 5.400 puta godišnje.
Ne samo da povećavaju prepoznatljivost kompanije, već čine promotivni materijal u okviru budžeta. Naime, kućni setovi su napravljeni da traju. Procenjuje se da njihov vek upotrebe može biti duži od 10 godina.
To znači da će vaš logo biti vidljiv dugi niz godina. Stoga nećete morati dodatno da ulažete u ovu vrstu reklame.
Kućni setovi nisu pokloni samo za žene
Kućni setovi se, obično, vezuju za promotivni materijal za pripadnice lepšeg pola. Što je pogrešno mišljenje. Mnogi muškarci uživaju u pripremi hrane za svoje najbliže. Svakako, ne treba zanemariti i činjenicu da mnogi žive sami. Zato im kuhinjski poslovi nisu nepoznati.
Veliki izbor kućnih setova pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Čitav asortiman pogledajte na sajtu promotivni-materijal.rs.