Promotivni prsluci
Prsluci su postali veoma popularan promotivni materijal.
Reklama je osnova za uspeh kompanije na konkurentskom tržištu. Ujedno, ona je poseban vid komunikacije sa potrošačima koja ima za cilj da ih podstakne da upravo njene proizvode i usluge koriste. Imajući u vidu značaj koji ima ne čudi što direktori veliku pažnju posvećuju izboru pravog marketinškog sredstva.
I dok se jedni odlučuju na tradicionalno oglašavanje putem bilborda i TV i radio reklama, drugi se okreću modernim vidovima, tj. promociji na društvenim mrežama. Iako ove reklame u izvesnoj meri imaju uticaj, nisu dovoljno efikasne. Jedino promo proizvodi garantuju formiranje dugoročnih veza sa klijentima. Zato je ulaganje u njih jedino isplativo.
Ipak, nemojte da zaboravite da reklamni materijal prati trendove. Tako da svaka sezona donosi nove. S obzirom na to da je stiglo novo godišnje doba, Kairos Birooprema vam otkriva zašto su prsluci najbolji jesenji promo proizvodi.
Promotivni prsluci jačaju poverenje zaposlenih i kupaca
Prsluci su, pre svega, korporativni promotivni materijal.
Razlog za to leži u činjenici da njihovo nošenje ostavlja utisak jedinstva i timskog duha. Ranijih godina najčeše su bili povezivani sa sportskim događajima i okupljanjima firme. Dok ih, danas, sve veći broj kompanija uvodi kao deo uniforme. Na taj način razvijaju osećaj pripadnosti kod zaposlenih. Pa su oni motivisaniji za obavljanje radnih zadataka. Samim tim, dolazi i do povećanja produktivnosti.
Sa druge strane, personalizovani prsluci stvaraju bolji imidž u očima kupaca. Ne samo da osoblje izgleda profesionalnije, već se jača vidljivost brenda. Posebno su efikasni kod kompanija koje se bave uslužnim delatnostima. Mada imaju uticaj i u drugim privrednim granama, jer su deo poslovnog identiteta. Pa možemo slobodno da kažemo da su oni odlični reklamni materijal za svako poslovanje.
Prsluk je ekonomičan promotivni materijal
Prsluci se odlukuju trajnošću. Obično su napravljeni od najlona koji je veoma izdržljiv. Pa mogu da odole svim vremenskim prilikama, uključujući i nalete vetra, kiše i drugih spoljašnjih uticaja.
Kako je najlon kvalitetan materijal zagarantovana je postajnost reklame na prslucima. Što znači da ona neće izbledeti ni nakon čestog pranja i višegodišnjeg nošenja. Zbog toga nećete morati dodatno da opterećujete svoj budžet ponovnim ulaganjem u njih.
Zapravo, prsluci imaju veliki opseg, uz malu investiciju. Zato su idealni promotivni materijal za mala preduzeća, kao i nova, tek osnovana koja posluju sa ograničenim budžetom.
Promotivni prsluci pružaju brojne mogućnosti
Prsluci imaju veliku površinu za postavljanje reklame. Stoga vam omogućavaju da iskažete svu svoju kreativnost kako biste preneli jasnu poruku krajnjim potrošačima.
Pored logotipa kompanije možete da dodate i slogan ili print što će vašu reklamu učiniti atraktivnijom. Pri tome vodite računa da prsluk ne “prenatrpate” detaljima, jer će proizvesti sasvim suprotni efekat od željenog. Odnosno, neće vam pomoći u prepoznavanju vašeg brenda.
Različiti modeli prsluka, kao i najtraženiji promotivni proizvodi u 2020. godini čekaju vas u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.