Promo sportske flaše
Promo sportske flaše poslednjih godina veoma su popularan marketinški alat. Iako spadaju u moderni promotivni materijal one imaju dugu istoriju.
Zapravo, njihova preteča postojala je još u Srednjem veku. Ljudi su u to doba na putu pili vodu iz prenosnih posuda koje su bile napravljene od životinjske kože. Bile su poznate pod nazivom vodeni mehuri. Da bi početkom 19. veka počele da se izrađuju od gline.
Tek sa pojavom plastike, počinju da se razvijaju sportske flaše. Pored plastike za njihovu proizvodnju korišćen je i aluminijum. Upravo je ovaj materijal zaslužan za uvođenje u svet reklame. Naime, brend Coloral je prepoznao njihov potencijal, te je plasirao svoj model sa čepom od plute koji je bio namenjen biciklistima.
Ipak, pravi bum u promociji donela je Coca-Cola. Čuvena kompanija je 60-ih godina odlučila da svoj logotip stavi na sportsku flašu. Njen primer sledili su drugi. Zbog toga su ovi reklamni proizvodi vrlo brzo osvojili poslovanje.
Zašto su promo sportske flaše pravi izbor za svako preduzeće otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Promo sportske flaše su sinonim za zdrav život
Zdrav život polazi od zdravih navika. Jedna od glavnih jeste ispijanje najmanje 2 l vode dnevno.
Nažalost, statistički podaci pokazuju da se 43 odsto ljudi u svetu ne pridržava ovog pravila. Razlog za to mnogi objašnjavaju nedostatkom sredstava da stalno izdvajaju za kupovinu flaširane vode. Svakako, ne treba da zaboravimo da ove plastične flaše zagađuju prirodnu sredinu. Zato je bolji i ekonomičniji izbor voda nasuta u bocu za višekratnu upotrebu.
Imajte u vidu da je osećaj žeđi znak dehidratacije. Da biste sprečili ovu pojavu morate imati rutinu ispijanja, pre nego šta vam to organizam potraži. Samim tim poklanjanje promo sportske flaše, zaista, ima smisla. Preporučljivo je da je držite u vidnom polju, na primer na radnom stolu, kako bila podsetnik za vodu.
Najpovoljniji promotivni materijal
U odnosu na klasične vidove oglašavanja, poput TV i štampanih reklama, brendirane sportske flaše su pristupačan proizvod. Zato su čest reklamni materijal za nova preduzeća.
Zahvaljujući mobilnosti, one omogućavaju proširivanje mreže kupaca. Jer, ne postoji lakši način da što veći broj ljudi upamti vaš logotip od sportkih flaša koje klijenti nose svugde sa sobom. Ujedno, prenose vašu kreativnu poruku, čineći brend prepoznatljivim. To znači da, uz malu početnu investiciju, vaša reklama je izložena širokom krugu.
S obzirom da se mogu svakodnevno koristiti napravljene su od izdržljivog materijala. To znači da nećete morati stalno da ulažete u ovaj promo poizvod, jer on traje dugi niz godina.
Promo sportske flaše imaju široku primenu
Sportske flaše nisu samo promotivni materijal za ljubitelje sporta. Osim u teretanama i na sportskim terenima, srećemo ih i u običnoj šetnji gradom, kao i u gradskom prevozu. Zato su odlična reklama i za kompanije koje proizvode putni program.
Takođe, sve veću upotrebu nalaze kao promotivni materijal u hotelima i turističkim organizacijama. Ne samo da time čuvate zdravlje svojih gostiju i turista, već im poklanjete posebni suvenir koji će ih sećati na putovanje i vaše usluge. Dok su uz promotivne majice savršeni sponzorski paket sportskih manifestacija.
Veliki izbor sportskih flaša različitih boja čeka vas u ponudi kompanije Kairos Birooprema.