Zašto je promotivni ranac dobra reklama za svako poslovanje?
Promotivni ranac je jedan od nejefikasnijih reklamnih proizvoda. Ujedno, on je jedan od najstarijih artikala koji je korišćen za promociju.
Naime, prvi model nastao je početkom 20. veka. Ole F. Bergans je konstruisao platnenu torbu sa zakrivljenim metalnim ramom kako bi služila za prenošenje tereta određene težine. Tri decenije kasnije, 1938. godine, Gerry Outdoors je Bergansonovom izumu dodao patent. Na taj način je omogućena lakša upotreba. Te je ranac postao komercijalizovani proizvod.
Vremenom, nastavljeno je sa usavršanjem prvobitnog modela. Tako je Åke Nordin kreirao verziju namenju planinarima koja je imala dovoljno prostora da se u njoj smesti hrana i odeća. Dok je 60-ih godina američka kompanija JanSport razvila prvi školski ranac. Upravo u tom periodu brojne kompanije uvidele su potencijal koji ranac pruža u reklamne svrhe. Te su se na njemu vrlo brzo našli njihovi logotipi.
Ovu ulogu zadržao je do današnjih dana, uspešno odolevajući modernim trendovima u marketing svetu. Zato i ne čudi što se prodaja reklamnog materijala velikim delom zasniva na njemu.
U čemu leži tajna uspeha ranca kao promo proizvoda otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Promotivni ranac pruža brendu neverovatnu vidljivost
Prepoznatljivost je ključ uspeha brenda. Što navodi mnoge kompanije da izdvajaju ogromni budžet kako bi proširile polje delovanja.
S obzirom na to da prepoznatljivost podrazumeva pozitivnu reakciju potrošača kada ponovo ugledaju vaš logotip, ne morate da trošite novac na različite reklame. Dovoljno je da izaberete ranac kao promotivni materijal.
Počev od odlaska na izlete, preko šetnje gradom kao dodatak casual garderobi, pa do zamene za putnu torbu – vaš ranac prelazi hiljade i hiljade kilometara. Samim tim i atraktivni print na njemu privlači pažnju velikog broja slučajnih prolaznika.
Promotivni ranci su namenjeni svakome
Ranac je promo proizvod koji nije ograničen godinama starosti, niti polom. Rado ga nose kako stariji, tako i mlađi koji pripadaju generaciji milenijalaca. Dok je odavno postao nezamenjivi dečiji reklamni materijal. Te ga srećemo mnogo pre nego što naši najmlađi krenu u školu.
Takođe, ranac je fleksibilno marketinško sredstvo. Što znači da nije samo promotivni materijal za ljubitelje sporta. Odnosno, nije namenjen samo za kompanije koje proizvode sportsku opremu ili organizatore sportskih manifestacija. Već je dobra reklama i onima koje bave uslužnom delatnošću, dobrotvornim organizacijama, maloprodajnom sektoru…
Ranac je povoljan promotivni materijal
Promotivni ranac karakteriše, pre svega, trajnost. Napravljen je od materijala koji je otporan na habanje, kidanje i cepanje. Na taj način je klijentu omogućena dugotrajna upotreba, a vama reklama koja ne zahteva nova ulaganja.
Da je, zaista, reč o promotivnom proizvodu koji traje potvrđuju i najnovija istraživanja. Preko 50 odsto potrošača u svetu čuvaju i koriste brendirane rančeve više od 2 godine.
Ujedno, ranac je veoma prilagodljiv. Dolazi u raznim veličinama i oblicima. Pa lako možete izabrati model koji odgovara vašoj reklami, ali i predviđenom budžetu. Dok velika površina pruža dovoljno prostora za originalnu reklamu.
Veliki izbor rančeva za reklamu možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.