Upaljači kao najtraženiji promotivni proizvod
Upaljači su mehanički prenosni uređaji koji se koriste za stvaranje plamena i za paljenje raznih zapaljivih materijala, kao što su cigarete, plinske peći, vatromet, sveće isl.
Sastoje se od metalne ili plastične posude ispunjene zapaljivom tečnom materijom ili tečnim gasom pod pritiskom. Za inicijalno paljenje se koristi kremen kamen ili električna varnica.
S obzirom da postoje skoro dva veka, upaljači su najstariji, a samim tim, i najtraženiji promotivni proizvod.
Upaljači su nastali u 19. veku
Nemački hemičar Johann Wolfgang Döbereiner 1823. godine je napravio prvi upaljač.
Ovaj uređaj je nazvan “Döbereinerova lampa” i predstavljao je zapravo stoni upaljač koji je funkcionisao po istom principu kao upaljači današnjice.
To podrazumeva prenošenje zapaljivog vodonika proizvedenog u okviru upaljača hemijskom reakcijom, preko platinskog metalnog katalizatora koji je zauzvrat izazvao paljenje i oslobađanje velike količine toplote i svetlosti.
Tek kada je Carl Auer von Welsbach patentirao farocerijum 1903, upaljač je dočekao svojih pet minuta slave. Od tada postoji u obliku u kom se danas upotrebljava.
Koristeći ovaj patent kompanija Ronson je 1910. godine počela sa proizvodnjom svog modela “Wonderlite“.
Upaljači kao prvi promotivni proizvod
Iako se čini da su promotivni proizvodi tekovina savremenog, tehnološkog društva, oni postoje dugi niz godina. Još je prvi predsednik Amerike Džordž Vašington uvideo njihov značaj.
1789. godine distribuirao komemorativno dugme kako bi proslavio svoju pobedu.
Imajući u vidu ovaj podatak kao i činjenicu da su Zippo upaljači zahvaljujući marketingu 1932. postali planetarno popularni, možemo slobodno da kažemo da su upaljači već tada počeli da se koriste kao promotivni proizvod.
Prava eksplozija personalizovanih upaljača desila se 70-ih godina kada je sve veći broj kompanija prepoznao koristi od reklamiranja svog korporativnog identiteta, brenda ili proizvoda.
Već 1980. godine upaljači su, pored olovaka, postali najtraženiji promotivni proizvod.
Upaljači i njihov značaj kao promotivni proizvod
Upaljači deluju kao mala stvar o kojoj ne treba razmišljati, jer u svakoj prodavnici možete naći razne modele. Međutim, on igra veliku ulogu u savremenom svetu.
Upaljač metalni Conte je idealan za logo vaše firme, dok je upaljač metalni Jungle elegantan i sigurni smo da će ostaviti utisak pažljivo biranog poklona.
Srbija je na drugom mestu po broju pušača u Evropi.
Baš zbog toga poklanjanje upaljača sa logotipom vaše kompanije znači i veliku vidljivost i prepoznatljivost brenda. To naravno podrazumeva i povećanje mreže klijenata. Zbog svoje pristupačne cene oni su najbolje reklamno sredstvo na sajmovima i raznim manifestacijama.
Takođe, luksuzni metalni upaljači kao promotivni proizvod pomažu građenje boljeg imidža kompanije jer podstiču svest o vašem ulaganju u posao.
Zato, ako želite da se izdvojite iz mase Kairos birooprema vam nudi luksuzni upaljač metalni Army 100 model u metalnoj kutiji na kojoj takođe može biti logo.
Ovaj model je idealan za muškarce, dok za žene tu je sofisticirani Intima metalni upaljač koji je upakovan u prelepu plišanu vrećicu.
Pogledajte celokupnu ponudu na našem sajtu www.promotivni-materijal.rs i odaberite model koji će na pravi način predstaviti vas i vašu kompaniju.