Promotivne plastične flaše
Promotivne plastične flaše su jedna od najstarijih reklamnih proizvoda.
Zahvaljujući belgijskom hemičaru, Leu Baekelandu svet je 1907. godine dobio novi proizvodni materijal – plastiku. Vrlo brzo ovaj sintetički produkt našao je široku primenu u raznim privrednim granama. Tako su se 1947. godine pojavile plastične flaše. Međutim, bile su prilično skupe, te je komercijalna upotreba usledila tek 3 godine kasnije kada je razvijen polietilen velike gustine. Zbog svoje lagane forme, visoke otpornosti na lomljenje u odnosu na staklo i relativno niskih troškova postale su veoma popularne kako kod proizvođača, tako i kod kupaca.
Ipak, značajan razvoj plastičnih flaša usledio je u drugoj polovini 20. veka. Inženjer DuPont kompanije Nathaniel Wyeth 1973. godine je izumeo PET bocu. Uvidevši prednosti ove ambalaže vodeće kompanije su prešle na polietilen tereftalat. Upravo je Coca Cola jedna od njih, te su promotivne plastične flaše zvanično uvedene u svet marketinga.
Vremenom su promo flaše za jednokratnu upotrebu dobile konkurenciju u trajnim verzijama. Zašto su one dobar reklamni materijal otkriva vam Kairos Birooprema.
Promotivne plastične flaše pogodne su za svako poslovanje
Iako se svrstavaju u reklamni materijal za teretane i rekreativne aktivnosti, plastične flaše nisu namenjene samo za ljubitelje sporta. Počev od školskih torbi, preko automobila i kancelarija, pa do domova – srećemo ih gotovo svugde, te se vrlo lako mogu prilagoditi bilo kojoj delatnosti.
Da su efikasan reklamni alat potvrđuje i činjenica da odrasla osoba u proseku nedeljno kupi oko 3 flaše sa vodom. Ukoliko flašu sa svojim logotipom poklonite klijentima ne samo da ćete im obezbediti osvežavajući napitak u svakom trenutku, već ćete sačuvati njihov budžet.
Sa druge strane, vaša reklama biće vidljiva gde god se oni pojave, što za rezultat ima povećanje ciljne grupe.
Plastične flaše su najpovoljniji promotivni materijal
Plastične flaše kao reklamni proizvodi dolaze u različitim bojama, veličinama i oblicima, te ćete lako odabrati model koji odgovara vašoj kampanji, poruci koju želite da prenesete, pa i vizuelnom identitetu brenda. Ujedno, ne morate da brinete za budžet. Napravljene su od trajnog materijala koji je namenjen za višegodišnju upotrebu.
Zapravo, ako uporedite troškove za nabavku ovih promo poklona i korisnost koju dobijate uvidećete da su plastične flaše jedan od najekomoničnijih načina promocije.
Promotivne plastične flaše podstiču zdrave životne navike
Očuvanje zdravlja treba biti prioritet svakog čoveka. Nažalost, brz tempo svakodnevnice ostavlja nam malo vremena da se posvetimo sebi. Mnogi, čak, zanemaruju i osnovne zdrave navike, kao što su unos dovoljne količine tečnosti. Tek ih osećaj žeći podseti da popiju čašu vode.
Imajte u vidu da je žeđ znak da je vaše telo dehidriralo, pa umesto da čekate da se to dogodi stručnjaci savetuju da popijete najmanje 2 l vode dnevno u određenim vremenskim intervalima. Da biste stekli ovu rutinu tu su promotivne plastične flaše za višekratnu upotrebu. Kako su stalno u vašoj blizini, najbolji su podsetnik da je vreme da organizmu pružite osveženje. Istovremeno, ovi promotivni proizvodi za zdrav život pokazuju klijentima da brinete o njima, što će direktno uticati na formiranje pozitivnog mišljenja o vama.
Raznovrstan plastični promotivni program, uključujući i flaše, možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.