Zašto su otvarači za flaše dobar reklamni materijal?
Otvarači za flaše spadaju u najstariji, ujedno i najpopularniji promotivni materijal.
Nastali su u 19. veku, a zaslugu za njihovo postojanje dugujemo mašinskom inženjeru Williamu Painteru. Vrlo brzo našli su komercijalnu upotrebu. Te su proizvođači piva u Americi rešili da ih iskoriste kao promotivni materijal. Tako su početkom 20. veka na otvaračima za flaše osvanuli prepoznatljivi logotipi Pabsta, Millera i Anheuser-Buscha. A deljeni su potrošačima u kupovini ili na organizovanim promocijama brenda.
Korak dalje usledio je kada je Coca Cola stvorila zidnu verziju. Ona je u prodajnim objektima bila montirana na frižideru čuvenog pića. Pa je atraktivni dizajn privlačio pažnju kupaca.
I u modernom dobu otvarači za flaše važe za dobru reklamu sa kojom nema greške. Zato i ne čudi što su podjednako traženi baš kao moderni promotivni materijal.
U čemu je njihova tajna otkriva vam u ovom blogu kompanija Kairos Birooprema.
Otvarači za flaše su veoma rasprostranjeni
Nema ničeg lepšeg od uživanja u hladnom piću tokom vrelog letnjeg dana. Međutim, mnogi ljudi ne vode računa kako će otvoriti bocu. Što može da stvori nezadovoljstvo, pa i frustraciju zbog odlaganja osveženja. Postoji samo jedan pouzdan i brz način za otvaranje, a to je otvarač za flaše. Ukoliko se tome doda logo omiljenog pića na njemu, užitak je podignut na viši nivo.
Naime, davanjem ovog poklona učinićete da se primalac oseća posebnim. Samim tim, biće spreman da vama i vašem brendu da svoje poverenje, što je osnova dugoročne saradnje.
Nemojte da zaboravite da otvarač za flaše krasi izuzetna mobilnost. S obzirom da je malih dimenzija, lako ga možete staviti u džep, torbu, auto, pa i na privezak za ključeve. Te ga srećemo svugde – počev od kancelarije, pa do ulice. Samim tim, vaša reklama na njemu je vidljiva širokom krugu, a da pritom nije bilo potrebe za dodatnim ulaganjem u marketing.
Otvarač za flaše jeste ekonomični reklamni materijal
Otvarači za flaše su najpovoljniji promotivni materijal. Zbog niske cene odgovaraju svakom preduzeću. Posebno su pogodni za novoosnovana koja posluju sa malim budžetom za marketing.
Iako su jeftini, to nikako ne znači da nisu efikasni. Zapravo, svi koriste brendirane otvarače. Pa oni u kratkom roku vraćaju uloženi novac u reklamu.
Ipak, morate imati u vidu da je površina za reklamu mala. Zato stručnjaci savetuju da akcenat stavite na boje promotivnog materijala i logo kompanije, a ne na slikovne prikaze. Na taj način izbeći ćete prenatrpani dizajn, koji umanjuje jasnu prepoznatljivost.
Otvarači za flaše imaju veliku moć personalizacije
Otvarači su dostupni u različitim bojama i oblicima. Takođe, pružaju veliku mogućnost ostavljanja otiska. Pa na plastičnim modelima možete iskoristiti sito, tampon ili digitalnu štampu. Dok elegantnije metalne otvarače ukrasite gravurom.
Ukoliko želite da svom reklamnom materijalu date sasvim novu dimenziju neka se vaši otvarači nađu kao dodatak flaši pića u korporativnom poklonu. Ili, pak, u prazničnim kampanjama.
Raznovrsni otvarači za flaše čekaju vas u ponudi kompanije Kairos Birooprema.