Na koji način da se pripremite za sajam

Reklamni materijal i dalje ostavlja veliki trag na potencijalne kupce.
Poslovni uspeh zasniva se na potrošačkom znanju. Ako vaš brend nije poznat kupcima, on ne može postati uspešan. Kupci neće sami tražiti vašu firmu. Oni će se uvek okretati prema onima koji su poznati, vidljivi i dostupni.
Tradicionalno oglašavanje i promocije su i dalje vitalna funkcija za uspeh bilo kog biznisa. Postoji mnogo načina na koji možete promovisati i oglašavati svoj brend. Učestvovanje na sajmovima je jedan od načina efikasnog promovisanja vašeg poslovanja.
Sajmovi predstavljaju dobru priliku za promociju biznisa, vašeg brenda, proizvoda i usluga. Oni su takođe odličan način za interakciju licem u lice sa trenutnim i potencijalnim kupcima. Posetioci sajma imaju stvarno interesovanje za proizvode i usluge koji se nude. Zašto bi inače uopšte išli na takav događaj? Iskoristite ovu priliku da steknete vredne potencijalne klijente efikasnim marketingom na sajmovima.
U ovom blogu vam donosimo neke od saveta za efikasno plasiranje Vašeg poslovanja na sajmovima.
Kako skrenuti pažnju na vašu firmu ?
Privucite prisutne preko banera, poklona, nekih malih vidova takmičenja ili crteža, nagrada, literature i interaktivnih elemenata poput USB memorije, da biste sakupili informacije o klijentu, demonstrirali proizvod ili obavili istraživanje. Izaberite jedinstvenu temu za vaš štand i učinite ga zabavnim i zanimljivim. Istaknite ključne marketinške poruke preko atraktivnih banera, informativnih flajera i privlačnih reklamnih poklona.ž
Pozabavite se istraživanjem
Iako je važno temeljno organizovati štand, isto tako je bitno obaviti neka istraživanja pre održavanja sajmova. Odredite koji su sajmovi prikladni za vaše poslovno prodajne i marketinške ciljeve. Pažljivo procenite detalje svakog sajma uključujući: broj preduzeća koja izlažu, prosečan broj posetilaca (to su vaši potencijalni kupci) i tako dalje. Ako je moguće, sarađujte sa firmama koje su izlagale prethodnih godina i zatražite njihove povratne informacije i mišljenja. Izlaganje na sajmovima može biti skupo. Morate istražiti sve detalje da biste znali koji sajam će vam najbrže povratiti investiciju.
Koji su vaši ciljevi
Kreirajte listu ciljeva po redosledu njihovog značaja, u skladu sa tim organizujte prezentaciju svog biznisa.
Budite dobro opremljeni
Obavezno ponesite dobru količinu zaliha reklamnog materijala, kako Vam se ne bi desilo da na sred manifestacije ostanete bez promo poklona. Ono što će vas izdvojiti iz gomile učesnika na sajmu svakako je dobar promotivni materijal, koji ni slučajno ne smete rasipati. Potrebno je da prepoznate potencijalne kupce, odnosno korisnike vaših usluga. Realno, neće svaki posetilac sajma posetiti i vaš štand, zato je veoma važno da probudite entuzijazam kod zaposlenih koji će vas prezentovati. Potrebno je znati ući u interakciju sa posetiocima, privući ih, zadržati im pažnju i dobrim reklamnim materijalom podsetiti ih na Vašu firmu.