Promotivni kišobrani
Promotivni kisobrani su jedan od najefikasnijih i najefektivnijih proizvoda svake marketing strategije. Preduzeća imaju mogućnost velikog izbora promotivnih proizvoda, jer je danas svaki vid reklame poželjan, usled porasta konkurencije.
U ovom blogu Kairos promotivni materijal će vam otkriti zašto promotivni kišobrani treba da budu sastavni deo vašeg marketinga.
Promotivni kišobrani i njihova namena
Ukoliko želite da vaš proizvod bude koristan i vama i onom kome ga poklanjate, promotivni kišobrani su savršen izbor. Promotivni kišobrani imaju ogromnu prednost, u odnosu na druge promotivne proizvode, pre svega zbog svoje upotrebljivosti.
U vreme čestih kiša, promotivni kisobrani se koriste često, nekoliko puta dnevno, nedeljno. Kada su u pitanju promotivni pokloni, jedna anketa je pokazala da čak 83% ljudi promotivne kišobrane svrstava u najpoželjnije.
Promotivni kišobrani – najduže korišćen promotivni proizvod
Prosečna upotreba, odnosno životni vek promotivnih kišobrana je 14 meseci. Svaki promotivni kišobran generiše više od 1.300 impresija, što ih čini odličnim alatom marketing strategije vašeg brenda.
Dugotrajna upotreba omogućava da vaš logotip ili poruka bude vidljiva duže vreme, a njegova namena omogućava da to bude i prostorno disperzovano. Promotivni kišobrani omogućavaju lako i jasno prepoznavanje brenda, i na ovaj način ćete ostaviti trajni utisak na svoje potencijalne kupce.
Promotivni kišobrani – veliki prostor za štampanje
Još jedna neverovatna osobina promotivnih kišobrana je njihov veliki prostor za štampanje. Bez obzira da li želite da odštampate svoj logotip ili poruku, garantovano je da će se predviđena poruka efikasno preneti. Svaki put kada ih vaši klijenti koriste, vaše poslovanje privlači pažnju mnogih prolaznika.
Kao savršen marketinški poklon za VIP klijente, lojalne kupce i vredne članove osoblja, promotivni kisobrani su nasli veliku upotrebu kod preduzeća ne samo zbog svoje korisnosti, već i zbog njihove velike vidljivosti.
Promotivni kišobran – stil vaše kompanije
Da biste izašli u susret i ženama i muškarvcima uvek se možete odlučiti za kišobrane u vise boja. Crna boja kao odraz profesionalnosti i lelegantnog stila nikada ne može biti pogrešna, ali iz naše ponude možemo izdvojiti mnoge druge boje i dezene.
Pogledajte ponudu promotivnog materijala na našem sajtu i ne oklevajte da nas kontaktirate. Tu smo da zajedno osmislimo promotivne proizvode adekvatne vašem poslovanju.