Ekskluzivni promotivni program
Ekskluzivni promotivni program čini manju grupu proizvoda koji su namenjeni posebnim klijentima.
Razvoj tehnike i tehnologije doneo je veliku ekspanziju inovacija. Sa njom se menja i svest, kao i interesovanje kupaca. To za posledicu ima brzu smenu trendova, proizvoda i usluga. Zato i ne čudi što u ovakvim uslovima poslovanja postajemo svedoci pojave novih kompanija, ali nažalost i nestajanja drugih.
Razlog za to leži u činjenici da je moderni poslovni svet obeležen velikom konkurencijom. Mnoga preduzeća nude slične, pa čak i iste proizvode kupcima. Zato se nemaće pitanje kako u toj situaciji skrenuti pažnju na svoju ponudu. Odnosno, kako se izdvojiti iz mase istih.
Tajna se krije u dobroj reklami. Ona je ključna za brzi rast, napredovanje i preživljavanje jakih protivnika na tržištu. U tu svrhu marketing timovi koriste različita sredstva – počev od tradicionalnih u brojnim medijima, preko internet oglašavanja, pa do bilborda i brendiranih automobila.
Ipak, najefikasniji način u borbi jeste korporativni promotivni materijal. U mnoštvu različitih proizvoda koje možete personalizovati posebno se izdvaja ekskluzivni promotivni program.
Ekskluzivni promotivni program gradi imidž vašeg brenda
Uspeh brenda direktno je povezan sa mišljenjem koje kupci formiraju o njemu. Što znači da morate da održavate visok nivo imidža u svakom trenutku. U tome vam mogu pomoći VIP promotivni proizvodi.
S obzirom na to da je reč o skupocenim proizvodima njihovim poklanjanjem pokazujete koliko se zaista zalažate za klijente, tj. da vodite računa o svakom posebno. Na taj način oni će vaše poslovanje okarakterisati kao izuzetno profesionalno. Samim tim, biće spremniji za saradnju sa vama.
Ekskluzivni reklamni program donosi dugoročnu saradnju
Nema ničeg lepšeg od dobijanja brendiranog poklona koji je namenjen samo vama. On čini da se osećate posebno i važno. Zapravo ovaj luksuzni dar pomaže da se povežete sa kompanijom od koje ste ga dobili.
Međutim, ekskluzivni promotivni program ima mnogo veći spoljni uticaj. Osim lojanosti stalnih klijenata, ima moć da proširi mrežu dolaskom novih. Dovoljno je da potencijalni kupci primete elegantnu olovku čuvenog brenda ili, pak, kožni rokovnik pa da požele da i oni budu vlasnici istog takvog predmeta.
Ekskluzivni reklamni proizvodi deluju i interno. Oni su najbolje sredstvo za iskazivanje zahvalnosti zaposlenima. Sa druge strane, motivišu radnika da se više zalaže, jer su menadžeri i direktori primetili njegov prethodni rad. Istovremeno, ovi skupoceni promotivni pokloni za zaposlene podstiču ostale u timu kako bi u narednom periodu zaslužili nagradu za svoj rad. Te dugoročno posmatrano povećavaju produktivnost čitavog preduzeća.
Kada se poklanja ekskluzivni promotivni program?
Ranijih godina ekskluzivni pokloni označavali su sezonu praznika. Zato su ih direktori poklanjali uoči Nove godine i ženama za 8. mart. Ovu tradiciju pojedine kompanije zadržale su do današnjih dana. Nije redak slučaj da se ona negativno odražava na njihovo poslovanje, jer klijenti I zaposleni odavno znaju kada mogu da očekuju skupoceni poklon.
Zbog toga stručnjaci savetuju da izađete iz predviđenog vremena i iznenadite svoje saradnike poklonom kada se najmanje nadaju. Time će on ostaviti mnogo veći utisak.
Takođe, neophodno je da odredite budžet za ekskluzivni promotivni program. Kako dolazi sa višim cenama, morate tačno da izračunate kome ćete dati poklon. Kao smernice neka vam posluže godine poslovanja sa klijentima ili godine staža i dostignuća za zaposlene.
Brendirani rokovnici, privesci, hemijske olovke i setovi svetski poznatih brendova čekaju vas u bogatom asortimanu kompanije Kairos Birooprema.