Kako izabrati reklamni materijal za zaposlene?
Kako izabrati reklamni materijal za zaposlene? Pitanje koje postavljaju sve kompanije širom sveta.
Za poslovni uspeh nisu dovoljni samo dobra ideja i finansijska sredstva. Ključnu ulogu imaju i radnici. Da su oni od neprocenjive vrednosti svesni su direktori kako velikih korporacija, tako i malih porodičnih preduzeća. Zato na različite načine nastoje da ih zadrže u svom timu.
Svakako, nagrada u vidu bonusa i povišica je dobro sredstvo za očuvanje radnika. Ipak, za dodatnu motivaciju potrebno je da pokažete koliko cenite njihovo zalaganje i rad. A to ćete najbolje učiniti malim znacima pažnje, tj. poklonima.
U poslovnom bontonu postoje određena pravila darivanja. Nažalost, mnoge kompanije nisu njih svesne. Zato promotivni materijal za zaposlene biraju samo pred novogodišnje praznike i godišnjice firme. Što je pogrešno.
Imajte u vidu da najbolji korporativni pokloni nisu oni koji se dobijaju kada ih svi očekuju, već oni koji donose efekat iznenađenja. Samim tim imaju veću vrednost za vaše radnike. To su pokazala i poslednja istraživanja. Naime, oko 45 odsto zaposlenih je nakon poklona direktora spremno da zauvek bude verno kompaniji u kojoj radi.
Kako izabrati reklamni materijal za zaposlene otkriva vam Kairos Birooprema.
Neka pokloni za zaposlene imaju individualni karakter
Tražite savršen poklon za radnika koji odlazi u penziju ili izuzetno cenjenog? U tom slučaju potrudite se da što bolje upoznate njegove navike i želje kako bi vaši personalizovani pokloni, zaista, bili lični.
Obično su oni vredniji od komercijalizovanih, ali ih krasi vrhunski kvalitet. Zbog toga imaju moć da ostave trajni utisak ne samo na one kojima su namenjeni, već na čitav kolektiv. Dakle, možemo slobodno da kažemo da je skupoceni reklamni materijal podsticaj za svakog zaposlenog kako bi i on zaslužio ovakvu nagradu.
Ukoliko niste sigurni koji je pravi izbor, znajte da je kožna galanterija sa elegantnom gravurom sigurni personalizovani poklon sa kojim nećete pogrešiti.
Kako izabrati reklamni materijal za zaposlene? Odredite njihovu namenu
Pandemija korona virusa promenila je način poslovanja. Zato su se mnoge kompanije okrenule radu od kuće. Upravo način na koji poslujete određuje i izbor poklona.
Kancelarijski pribor kao promotivni materijal je odlično rešenje za kompanije koje su zadržale klasičnu formu rada. Elegantne hemijske olovke i kožni rokovnici su svojevrsni aksesoar poslovnih ljudi. S obzirom na to da ih srećemo i van radnog okruženja, stvaraju mogućnost proširenja mreže klijenata.
Za radnike koji rade od kuće izaberite magične šolje za poklon. Budite sigurni da će poruka koja će se pojaviti kada prvi put naliju topli napitak stvoriti osećaj pripadnosti, bez obzira što su daleko od svog tima. Ujedno, garantovaće vam poverenje i ove grupe radnike. Zato ne čudi što su magične šolje jedan od najupotrebljavanijih alata u marketinškim kampanjama 2020. godine.
Izađite iz klasičnih okvira
Kada razmatrate: „kako izabrati reklamni materijal za zaposlene“ nemojte se bojati da probate nešto novo.
Da biste se izdvojili iz mase morate biti originalni, a opet pokloniti nešto što će vaši zaposleni rado koristiti.
Kako hladni dani najavljuju skori dolazak zime, umesto klasičnih proizvoda za reklamu izaberite kape, šalove i rukavice. Ne samo da će ugrejati vaše radnike, već će atraktivni print privući pažnju gde god se oni pojave. Jer, niko nije bolji promoter vašeg brenda od zaposlenih!
Veliki izbor poklona za zaposlene možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.