Promotivni materijal za vreme korona virusa
Promotivni materijal za vreme korona virusa zahteva određena prilagođavanja.
Od početka godine svet se suočava sa pandemijom kakva nije vlada više od 100 godina. Novi korona virus se iz kineskog grada Vuhana za kratko vreme proširio na sve kontinente, odnoseći za sobom hiljade i hiljade života u danu.
S obzirom na veliku rasprostranjenost mnoge zemlje su preduzele stroge mere zaštite. Zatvorene su škole i fakulteti, kao i tržni centri i sportski objekti. Dok najveći broj zaposlenih radi od kuće.
Karantin i policijski čas drastično su uticali na našu svakodnevicu. Međutim, promene u načinu života ne ostavljaju traga samo na socijalni, već i na ekonomski segment zajednice. Te ne čudi što stručnjaci naglašavaju da COVID-19 nije samo zdravstveni problem.
Imajući u vidu da su kompanije prinuđene da menjaju režim rada, a pojedine su pretrpele gubitke, postavlja se pitanje da li je, uopšte, potreban promotivni materijal za vreme korona virusa.
Da li su promotivni proizvodi efikasni u doba pandemije?
U doba korona virusa ljudi su orijentisani na nabavku osnovnih namirnica i sredstava za higijenu. Te se čini nemogućim zainteresovati ih za kupovinu nameštaja, ukrasnih predmeta ili skupocenosti. Ipak, uz dobru promociju sve je moguće ostvariti. Ali, ona nameće drugo pitanje – koji način oglašavanja izabrati?
Vanredno stanje i karantin učinili su da većina stanovnika svoje slobodno vreme provodi iz televizore ili na društvenim mrežama. Pa direktori preduzeća smatraju da je trenutno reklama na njima najbolje rešenje. Pri tome zaboravljaju važnu činjenicu u svetu marketinga – svakom poslovanju je potreban promotivni materijal!
Čak i sada, kada vodimo drugačiji život, svi potrošači više vole reklamne proizvode koje mogu da koriste. Samim tim, više cene kompanije koje ih poklanjaju. Što znači da je za dobar promotivni materijal uvek pravi trenutak. Ujedno, on je najbolje sredstvo da sačuvate klijente u turbulentnom poslovanju i time osigurate bolju poziciju u odnosu na konkuretne kada se završi krizni period.
Promotivni materijal za vreme korona virusa – Kreativne kampanje za kućne uslove
Rad od kuće može biti težak. Zato promotivni materijal za vreme korona virusa neka bude u skladu sa ovim načinom rada.
Dovoljno je da izaberete reklamne šolje sa motivacionom porukom ili, pak, hemijske olovke i upaljače koje im poručuju da ostanu kod kuće. Na taj način pokazaćete da brinete za zdravlje svojih saradnika.
Kako smo ovih dani više izloženi stresu, pravi izbor su i antistres promo proizvodi. Oni blagotvorno deluju ne samo na naše mentalno zdravlje, već imaju moć da otklone glavobolju, stomačne tegobe i probleme sa spavanjem koje je izazvao stres.
Nastava se, takođe, odvija kod kuće. Pa, ukoliko, su najmlađi vaša ciljna grupa pronađite odgovarajuće promo proizvode koji će im umesto igrica i interneta ispuniti dan.
Promenite način distribucije promotivnog materijala
Podela promo proizvoda, možda, je otežana za vreme pandemije, ali nije i nemoguća! Uz detaljni marketing plan i predviđeni budžet sigurno ćete naći pravo mesto i vreme kako biste stigli do svojih kupaca.
Za verne klijente i dugogodišnje saradnika iskoristite dostavu na kućnu adresu. Svakako, nemojte da zaboravite i na svoje radnike. Iako rade od kuće, potrebna im je motivacija kako bi se sačuvao timski duh. A najbolji za to jesu promotivni pokloni za zaposlene.
Kompanija Kairos Birooprema u svom asortimanu ima različite promo proizvode. Posetite sajt promotivni-materijal.rs i izaberite one koji odgovaraju vašem poslovanju.