Zašto su rokovnici dobar promotivni materijal
Zašto su rokovnici dobar promotivni materijal? Pitanje koje je postavio svaki direktor bar jednom prilikom izbora reklamnih proizvoda za novu kampanju.
Svaki vid reklame je od suštinskog značaja za poslovanje. Ipak, promo proizvodi daju poseban vid komunikacije sa potrošačima. Pomoću njih korisnici dobijaju jasni uvid u vašu profesionalnost. Odnosno, na osnovu dobijenog poklona formiraju mišljenje o vašem brendu. Upravo slika koju su stekli o vama odlučuje da li će se saradnja ostvariti ili ne.
Sa druge strane, reklamni materijal pruža marketing timu povratne informacije o uspehu predstavljenog proizvoda. Samim tim, ukazuje na podatke o dobitku i napredovanju čitavog preduzeća.
Imajući ovo u vidu, veoma je važno da izabrani promotivni materijal obezbedi dobro pozicioniranje na konkuretnom tržištu. Zbog toga mnoge kompanije rado biraju aktuelne trendove, tj. promotivni materijal za 2020. godinu. Dok se druge odlučuju za sigurne strategije, te koriste vanvremenske proizvode. Jedan od njih jesu brendirani rokovnici.
Kairos Birooprema daje vam odgovor na pitanje: “zašto su rokovnici dobar promotivni materijal”.
Zbog čega su rokovnici dobar promotivni materijal? Jer su deo profesionalnog imidža
Baš kao hemijske olovke, tako su i rokovnici nezamenjivi kancelarijski pribor. Međutim, oni su odavno napustili granice kancelarija. Danas ih srećemo na poslovnim sastancima, seminarima, konferencijama, pa i sajmovima, te se opravdano smatraju aksesoarom poslovnih ljudi.
S obzirom da privlače pažnju drugih gde god se pojavite stručnjaci savetuju da birate kožne modele na kojima će vaš logo doći do izražaja. Na taj način obezbedićete veću prepoznatljivost kompaniji. A za zadivljujući efekat možete ih kompletirati sa luksuznim olovkama.
Zašto su rokovnici dobar promotivni materijal? Jer imaju upotrebnu vrednost
Prilikom razmatranja pitanja: “zašto su rokovnici dobar promotivni materijal” mnogi klijenti ističu njihovu korisnost.
Naime, vaš kupac će dobijeni rokovnik koristiti svakodnevno tokom čitave godine. To znači da će reklamu na njemu videti svaki put kada treba da zapiše neku infomaciju, da napravi spisak obaveza ili zakaže sastanak.
Ovakva upotrebna vrednost čini ovaj promotivni materijal efikasnijim od ostalih načina reklamiranja. Što potvrđuju i statistički podaci. Brojne studije su pokazale da štampani oglasi u novinama, flajeri, pa i reklame na TV i bilbordima tri puta kraće ostaju u sećanju u odnosu na personalizovane rokovnike. Veća identifikacija sa brendom daje i veću verovatnoću za produžetak saradnje.
Zašto su rokovnici dobar promotivni materijal? Jer stvaraju uspomene
Iako se brendirani rokovnici u najvećoj meri koriste za poslovne beleške, to ne znači da oni nisu izvor uspomena. Naprotiv! Zapisana ideja koja vam je pomogla da napredujete u karijeri ili kontakt koji vam je otvorio nova poslovna vrata donose lepa sećanja. A sa dragim događajima u sećanju ostaju i rokovnici u kojima su se oni našli, što je još jedan od razloga zbog cega su rokovnici dobar promo materijal.
Veliki izbor najkvalitetnijih rokovnika možete pronaći u asortimanu kompanije Kairos Birooprema. U bogatoj ponudi nalaze se i luksuzni modeli, kao i drugi VIP promotivni proizvodi svetski poznatih brendova.