Šolja za kafu kao promotivni materijal
Šolja za kafu kao promotivni materijal je reklama sa kojom nećete pogrešiti.
Još je sredinom 20. veka stručnjak za marketing, Steuart Henderson Britt naglasio da: „poslovanje bez reklame je kao da namigujete devojci u mraku – vi znate šta radite, ali niko drugi to ne vidi“. Upravo u ovom šaljivom poređenju se ogleda koliki značaj ima reklama u poslovnom svetu.
Bez obzira da li plasirate novi proizvod na tržište ili želite da podsetite kupce na postojeće usluge, atraktivna promocija daće smisao vašem poslovanju. Zapravo, reklamni proizvodi i razni korporativni pokloni su ključni za odnos sa klijentima. Njihov izbor u mnogome govori o vama i brendu, te može biti presudan za građenje imidža kompanije. Samim tim, promotivni materijal direktno utiče na opstanak vaše kompanije među jakom konkurencijom.
Kako je promotivni materijal za 2020. godinu doneo mnoštvo različitih proizvoda, pred marketing tim se stavlja odluka o izboru najboljeg. Brojne studije su pokazale da je šolja za kafu kao promotivni materijal pravo rešenje za svaku kompaniju.
Šolja za kafu kao promotivni materijal pojavila se sredinom 20. veka
Od davnina su ljudi koristili različite materijale kako bi napravili posude za piće. Arheološka nalazišta govore da su prve šolje bile napravljene od školjki i izdubljenog kamenja.
Mnogi istoričari smatraju da su Rimljani tradiciju upotrebe šolja za ispijanje pića proneli širom Evrope. O tome svedoče ostaci stari više hiljada godina koji su pronađeni u Engleskoj. U ovoj zemlji je otkrivena i tzv. Rillatona zlatna šolja u rimskom stilu koja potiče iz Bronzanog doba.
Šolje koje izgledom podsećaju na današnji model za kafu korišćene su i u Americi i to nekoliko vekova pre španskog osvajanja.
Iako postoji, gotovo, od samog nastanka čovečanstva šolja za kafu kao promotivni materijal pojavila se tek sredinom 20. veka. Naime, Victor Insulator kompanija je 1945. godine počela sa proizvodnjom belih šoljica za kafu. One su bile namenjene restoranima, jer je bela podloga omogućavala ostavljanje vidljivog „otiska“ logotipa. Što je bila posebna usluga ove kompanije. Vrlo brzo personalizovane bele šolje za kafu osvojile su restorane u celom svetu. Da bi, zatim, postale univerzalni reklamni materijal.
Šolja za kafu kao promo materijal obezbeđuje višegodišnju reklamu
Šolja za kafu pruža neverovatne mogućnosti u oglašavanju. Njena površina daje dovoljno prostora za savršeno grafičko rešenje, te pored logotipa, možete da stavite i poruku ili slogan marketing kampanje. Nemojte da zaboravite da dolazi sa tacnom, tako da i nju iskoristite za reklamu.
Personalizovane šolje krasi i postojanost. Budući da su izdržljive, vek trajanje vaše reklame se meri u godinama. Mada pojedini modeli mogu da traju i decenijama. Što dodatno garantuje prepoznatljivost brenda.
Nije redak slučaj da šolja za kafu predstavlja vrstu suvenira. Baš kao što pojedini ljudi prave kolekcije upaljača ili privezaka, tako drugi, rado, sakupljaju i čuvaju brendirane šoljice.
Šolja za kafu kao promotivni materijal se sreće svugde
Šolja za kafu kao promotivni materijal nije namenjana samo za kancelarije. Mnogi omiljenu brendiranu šolju koriste u svojoj kući. Na taj način se povećava broj potencijalnih klijenata koji su videli vaš logo. A sa njim se stvara mogućnost za proširenje ciljne grupe.
Pored kafe, ova šolja služi i za čaj čime raste korisnost za klijenta, pa njeno poklanjanje dovodi do formiranja pozitivnog mišljenja o vašoj kompaniji. Dok atraktivni print na šoljici može je pretvoriti u dekorativni ukras.
Raznovrsne reklamne šolje možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Izaberite odgovarajući model, a naš stručni tim će vam pomoći da je prilagodite imidžu svog brenda.