Reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije
Reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije daje vam najbolje informacije o poslovnom napretku.
Iza svake uspešne kompanije stoji ozbiljan i težak rad, puno odricanja i, neretko, ostajanje na poslu do večernjih časova. Srećom, moderno doba donosi brojne olakšice novim kompanijama. Tako da, za razliku od pre nekoliko decenija, danas, se sve više ljudi opredeljuje za pokretanje svopstvenog biznisa.
Imajte u vidu da za uspeh nisu dovoljni samo resursi i dobra ideja, već je neophodan i marketing plan. Upravo od njega, tj. od izbora načina oglašavanja zavisi pozicioniranje na konkuretnom tržištu. S obzirom da postoje brojni, moderni vidovi reklame, mnogi ljudi smatraju da su promo proizvodi zastareli. Takvo mišljenje je pogrešno.
Zašto reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije i dalje igra važnu ulogu otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije prema statističkim podacima
Živimo u digitalnom svetu, ali ova varijanta marketinga ne ostavlja trajni trag u poslovanju. Već to čini dobar promotivni materijal. Naime, davanjem “opipljivog”, korisnog promo poklona pokazujete da vaša kompanija brine o svakom klijentu. Pa njegova upotreba potrošača podseća na kvalitet vaših usluga.
Da reklamni materijal ima veliku ulugu kao ogledalo imidža kompanije potvrđuju najnovija istraživanja.
Verovali ili ne, 85 odsto ljudi se odlučilo na poslovanje sa kompanijom nakon što je od nje dobilo promotivni poklon. U većini slučajeva čak su napustili stare saradnike, vaše konkurente, kako bi sarađivali sa vama.
Osam od deset klijenata čuva oko dve godine promotivni materijal. Dok 63 odsto ne baca proizvod kada mu nije potreban, već ga poklanja nekom drugom. Čime se širi mreže potencijalnih potrošača.
Reklama na kancelarijskom priboru beleži još bolje rezultate. Više od 74 odsto poslovnih ljudi i do 4 godine koristi u svojim kancelarijama brendirane hemijske olovke i notese. Zahvaljujući stalnoj cirkulaciji ljudi, vašu reklamu primetiće veliki broj njih.
Reklamni materijal kao imidža kompanije stvara lojalnost
Imidž jedne kompanije održavaju njeni zaposleni. Gde god krenu oni su najbolji promoteri svog posla. Pa je veoma važno da se razvije lojalnost i poštovanje. Direktorima i menažerima u tome mogu pomoći reklamni proizvodi.
Bežični power bank, elegantni kožni rokovnici ili, pak, vip promotivni proizvodi učiniće da se svaki radnik oseća značajnim u timu. Ne samo da neće razmišljati o promeni posla, već će se više zalagati u obavljanju obaveza. Što znači da reklamni materijal utiče i na produktivnost kompanije.
Reklamni materijal kao ogledalo imidža kompanije mora da bude jedinstven
Da bi promotivni materijal imao željeni efekat mora da bude atraktivnog dizajna. Ovo se, pre svega, odnosi na jakne, dukserice, promotivne majice i druge odevne komade. Jedino ako su zanimljivog printa i modernog kroja klijenti će ih rado kombinovati sa svojom casual garderobom. U protivnom neće naći put do njih.
Takođe, reklamni proizvodi moraju biti kvalitetni. Čak i ako ste odlučili da svoju reklamu stavite na najekonomičnije, poput upaljača i privezaka, potrudite se da ne izaberete najprostoji model. Već uložite u malo skuplji promotivni materijal. Iako na prvi pogled izgleda kao uzaludni trošak, vrlo brzo videćete njegov povratni efekat.
Ukoliko vam treba novi promo materijal posetite kompaniju Kairos Birooprema. Bogati asortiman, iskusni dizajneri i vrhunska štampa garantuju najbolji imidž vašem brendu.