Cara Dušana 164, Zemun
+381 11 3161172

Promotivni materijal – trendovi za 2018.godinu

Promotivni materijal predstavlja vas i vašu firmu i da biste uspeli i odvojili se od drugih, jednostavno, morate biti drugačiji.Možda je mnogima teško da prihvate činjenicu da se vremena menjaju i da promotivna industrija više nije ista kao ranije.

Najbolji način da uspete u svom poslu jeste da obratite pažnju na želje i potrebe svojih klijenata. Promotivni materijal koji ćete im pokloniti, kao znak dobre i uspešne poslovne saradnje, je ono što vas odvaja od drugih.

Ali šta je to što je novina, kada je reklamni materijal u pitanju u 2018. godini?

Kako i na koji način ostaviti dobar utisak kod klijenta?

Kairos birooprema vam u narednom blogu nudi smernice, kojih se možete pridržavati, kako bi ste svoje poslovanje podigli na viši nivo.

Reklamni materijal i najnovija tehnologija

promotivni usb
Tehnologija nastavlja da se razvija iz godine u godinu. Reklamni materijal koji će vašim klijentima pomoći u svakodnevnom funkcionisanju, jeste USB memorija. To je veoma koristan poklon na koji će vaši sadašnji i potencijalni klijenti moći da skladištite sve svoje važne podatke na jednom mestu.

Reklamni materijal odražava vašu firmu

promotivni materijal trendovi

Nikada nemojte štedeti kada su promotivni proizvodi u pitanju, jer vaši klijenti će to primetiti.

Ukoliko vaša kompanija koristi jeftine promotivne proizvode, vaši poslovni saradnici će po poklonu koji su dobili, suditi o vama i vašoj firmi, u to budite sigurni.

Nemojte se iznenaditi činjenicom da jeftini promo proizvodi, govore da za svog klijenta niste odvojili  dovoljno vremana, maštovitosti i truda, a to je veoma važno za zadržavanje bitnih poslovnih kontakata i bolju buduću saradnju. Vaši poslovni partneri žele kvalitetan poklon, koji će zaista moći da koriste svakodnevno.

Svaka ozbiljna firma, sa željom da raste i razvija se, treba da shvati da je vreme da se fokusiraju na marketinške strategije koje idu u prilog privlačenja što većeg broja klijenata.

Tome u prilog ide činjenica da je jeftini promo materijal dobar za prepoznatljivost brenda, ali je za privlačenje „većih“ klijenata, kvalitet poklona koji dajete, veoma važan. To će ostaviti utisak ozbiljne firme koja vodi računa o svim sadašnjim i budućim poslovnim saradnicima.

Reklamni materijal i odevni predmeti

Danas većina ozbiljnih kompanija ima svoj „dress code“ koji se mora poštovati. Najčešće su to polo majice ili košulje sa izveženim logom firme. Uniforme zaposlenih su ključne za održavanje dobre poslovne politike jedne kompanije, ali većina zaposlenih tu odeću ne bi nosila nigde izvan radnog mesta.

Ova činjenice, je upravo, jedan od razloga da zaposlenima i klijentima treba obezbediti odeću koju će poželeti da nose i vam radnog mesta. Upravo ovo je, najpopularniji marketinški trend za 2018. godinu.

Cilj je da košulja, majica ili duks, sa logom vaše kompanije postane način njihovog života. Nešto što neće nositi samo na poslu, već i u šetnji, poslovnom sastanku i drugim svakodnevnim situacijama.

Klijenti jednostavno žele najbolje od najboljeg, što znači da ukoliko se odlučite da poklonite reklamni materijal kao što su košulje, polo majice i peškiri, morate voditi računa o materijalu. Najbolja varijanta je pamuk koji je prijatan za nošenje. Ljudi žele odevne predmete koji se uklapaju u njihov stil života, zato im dajte kvalitetne stvari jednostavnog dizajna i nećete pogrešiti!

Promotivni peškiri

Brendirani peškiri od frotira sa diskretnim vezom, koji predstavlja logo vaše firme, idealan je promo materijal, koji možete pokloniti klijentu kod koga želite da ostavite utisak dobrog poslovanja.

Dakle, za uspešno poslovanje, radom i kvalitetom se morate odvojiti od ostalih. Poklon koji dajete, govori o vašoj ozbiljnosti i ozbiljnosti vaše firme.

Ukoliko je vreme sajma, iskoristite priliku da promo proizvodi kojim želite da privučete svoje klijente budu korisni i reprezentativni.

Planirajte unapred, obezbedite savršen reklamni materijal i uspeh u poslovanju biće zagarantovan, a Kairos birooprema je tu da sve vaše zamisli pretvori u realnost.

Related Posts